Image

This summative evaluation reports aims to highlight the findings achieved by the program "Cultivating Inclusive & Supportive Learning Environments", phase II in public schools and to show the degree of effective contribution of the events and activities that have been implemented in obtaining a quality education in a safe and comprehensive learning environment for Jordanian and Syrian refugee students and raising awareness of inclusion among school community members as well as creating better relationships between schools and surrounding community
Arabic Title
تقرير التقييم الختامي - المرحلة الثانية من برنامج بناء بيئة تعلم داعمة وشاملة في المدارس الحكومية 2020
Arabic Body
يقدم تقرير التقييم الختامي دليلا على النتائج التي حققها برنامج بناء بيئة تعلم داعمة وشاملة في المدارس الحكومية في مرحلته الثانية وأثره في الميدان بالاضافة الى بيان درجة مساهمة الفعاليات والأنشطة التي تم تنفيذها في الحصول على تعليم هادف في بيئة آمنة شاملة وداعمة للتعلم للطلبة الأردنين والطلبة اللاجئين السوريين، ورفع مستوى الوعي بالتعليم الدامج ما بين أعضاء المجتمع المحلي في المنظقة المحيطة بالمدرسة بالإضافة إلى بناء تحسين العلاقات ما بين المدرسة والمجتمع المحلي
File En Path
2020/07/EER-005-CISLE-II-Summative-Evaluation-Report-Eng-Arb.pdf
File Ar Path
2020/07/EER-005-CISLE-II-Summative-Evaluation-Report-Eng-Arb.pdf