Image

This summative evaluation reports aims to highlight the findings achieved by the program "Cultivating Inclusive & Supportive Learning Environments" in public schools and to show the degree of effective contribution of the events and activities that have been implemented in obtaining a quality education in a safe and comprehensive learning environment for Jordanian and Syrian refugee students
Arabic Title
تقرير التقييم الختامي - المرحلة الأولى من برنامج بناء بيئة تعلم داعمة وشاملة في المدارس الحكومية 2015
Arabic Body
يقدم تقرير التقييم الختامي دليلا على النتائج التي حققها برنامج بناء بيئة تعلم داعمة وشاملة في المدارس الحكومية وأثره في الميدان بالاضافة الى بيان درجة مساهمة الفعاليات والأنشطة التي تم تنفيذها في الحصول على تعليم هادف في بيئة آمنة شاملة وداعمة للتعلم للطلبة الأردنين والطلبة اللاجئين السوريين
File En Path
2020/05/EER-004-CISLE-I-Summative-Evaluation-Report-Eng.pdf
File Ar Path
2020/05/EER-004-CISLE-I-Summative-Evaluation-Report-Arb.pdf