Image

This publication was a written collaboration between QRTA and the Harvard Graduate School of Education Middle East Professional Learning Initiative (MEPLI) as part of the Professional Education Programs. This book was written to analyze the complex dilemmas educators face, evaluate the roles of educators and educational leaders, and envision how these roles will evolve in the future.
Arabic Title
تحديات مدرسية - دراسات للتربويين
Arabic Body
هذا الكتاب حصيلة تعاون مشترك بين أكاديمية الملكة رانيا لتدريب المعلمين وقسم التعليم المهني في كلية الدراسات العليا في التعليم بجامعة هارفارد، وذلك لإيمان المؤسستين بأهمية دعم المعلمين والقادة التربويين في مواجهة المعضلات التي يواجهونها، وتقييم أدوارهم، بما يسهم في إعطاء تصور أوضح لتطورهم المهني في المستقبل.
File En Path
2021/02/Harvard-Book---English---online.pdf
File Ar Path
2021/02/Harvard-Book---Arabic---online-use.pdf