This report provides information on the second phase of the development of English language education in the public schools that hosted Syrian refugees in the central and northern regions of Jordan. It presents how the first phase was implemented and what results were obtained in addition to highlights from the views of students and teachers who have received this training and its impact on them
Arabic Title
التقرير الختامي - تدريس اللغة الإنجليزية في مدارس اللاجئين عبر صندوق تطوير التعليم - المرحلة الثانية
Arabic Body
يقدم هذا التقرير معلومات حول المرحلة الثانية من برنامج تطوير تعليم اللغة الانجليزية في المدارس الحكومية التي استضافت اللاجئين السوريين في اقليمي الوسط والشمال في الأردن ، حيث يعرض تفاصيل تطبيق هذه المرحلة ويبرز النتائج التي تم تحقيقها بالاضافة الى آراء الطلبة والمعلمين الذين تلقوا هذا التدريب وأثره عليهم
File En Path
2020/05/IER-007-Teaching-English-in-Refugee-Schools-EDT-II-Report_1.pdf
File Ar Path
2020/05/IER-007-Teaching-English-in-Refugee-Schools-EDT-II-Report_1.pdf