This research report on the first cohorts of the School Network Learning Project focuses on providing evidence on the positive changes that took place over time in teachers knowledge and practices and in the classroom practice. In addition, it provides evidence on on the transfer of capacity and school willingness to sustain their instructional improvement efforts
Arabic Title
دراسة تقييمية - تغيير الممارسات الصفية: التقرير التقيمي لبرنامج شبكات المدارس في الأردن 2015
Arabic Body
يقدم هذا التقرير التقييمي للدفعات الأولى من برنامج شبكات المدارس دليلا على التغيرات الايجابية الحاصلة على معارف وأداء المعلمين والممارسات الصفية بمرور الوقت، بالاضافة إلى نقل الخبرات واستعداد المدرسة للحفاظ على الجهود المبذولة في تحسين التعليم.
File En Path
2020/05/EER-002-Changing-Classroom-Practice_-The-Evaluation-of-the-School-Network-2015.pdf
File Ar Path
2020/05/EER-002-Changing-Classroom-Practice_-The-Evaluation-of-the-School-Network-2015.pdf