This formative evaluation report provides evidence on the progress of the school networks program after delivery of the first cohorts, and describes the partnership approach between QRTA and Teacher College towards designing and delivering effective professional development through a school network program
Arabic Title
دراسة تقييمية - توسيع أثر الشبكات لتحسين التعليم في الأردن 2009-2010
Arabic Body
يقدم هذا التقرير التقييمي الأدلة حول التقدم المحرز في تحقيق أهداف برنامج شبكات المدارس بعد تنفيذ الدفعات الاولى من البرنامج ، كما ويصف الشراكة ما بين الاكاديمية وكلية المعلمين في جامعة كولومبيا في تصميم وتقديم التطوير المهني الفعال من خلال برنامج شبكات المدارس
File En Path
2020/05/EER-001-Growing-School-Networks-for-Instructional-Improvement-in-Jordan-2009-2010.pdf
File Ar Path
2020/05/EER-001-Growing-School-Networks-for-Instructional-Improvement-in-Jordan-2009-2010.pdf